Žádosti o zapsání zařízení
Vážení členové,
nedávno jsme do Freenetisu zavedli jednu velice užitečnou funkci:
nový notebook, tablet, mobil, který připojíte do naší sítě můžete přihlásit sami:
v případě nového - neznámého - nezaregistrovaného zařízení (na kterém internet není povolen) je teď pro Vás možnost si požádat o zapsání zařízení. Pokud jste za NATem, tak se samozřejmě nic zapisovat nemusí a hned to funguje.
Pokud Vám vyskočí stránka, že jste "Neznámé zařízení", tak nemusíte už nikam volat (viz. obrázek).
Je třeba zdůraznit, že tuto žádost je třeba napsat ještě v ten den, jinak se v noci smaže z DHCP serveru a nelze ji zpětně dohledat.
Také bez přihlašovacích údajů do Freenetisu se neobejdete.
Pokud neznáte své přihlašovací údaje do freenetisu zkuste možnost zapomenuté heslo - vyplňte svoji e-mail. adresu, nebo login a na e-mail Vám dojde odkaz, kde lze změnit stávající heslo.
Heslo musí mít minimální počet znaků 8 a musí to byt alespoň kombinace velkých a malých písmen, nebo písmen a čísel.
V případě, že ve Freenetisu není uveden žádný, nebo jiný e-mail, je nutné kontaktovat podporu.
Celý návod si přečtěte zde v tomto článku na wiki .
Mimo pracovní dobu podpory je to nejlepší možnost - žádosti kontrolujeme někoikrát denně i o víkendech.