Změna upozorňování

10. 7. 2013

Vážení členové,
vzhledem k tomu, že jsme spustili další verzi našeho systému Freenetis, nastávají menší změny v systému upozorňování a přesměrovávání.

Chtěli bychom Vás tímto článkem o tomto informovat.

Obecná poznámka:

Strhnutí vstupních i měsíčních členských příspěvků probíhá automaticky vždy 15. den v měsíci.

Jsou nastaveny tyto případy upozorňování:

Členové, kteří mají výši kreditu na poslední měsíc (0 až 149 Kč):

  • každé pondělí se automaticky pošle e-mail s upozorněním, že je třeba zaplatit příspěvky na další období (jeto stejný význam jako když u dobíjecí karty v mobilu se Vám před spojením hovoru ozve "Váš kredit bude brzy vyčerpán...."
  • 4. a 10. den v měsíci se automaticky odešle SMS s upozorněním, že je třeba zaplatit příspěvky na další období
  • každé pondělí se automaticky přesměruje stránka upozorněním, že je třeba zaplatit příspěvky na další období. Toto přesměrování lze zrušit kliknutím na odkaz „Beru na vědomí“ a internet se jim do jedné minuty opět rozjede.

Členové, kteří mají kredit v mínusu (-1 Kč až -449 Kč) - dlužníci:

  • Přístup na Internet je zablokován - přesměrovaná stránka, kterou nelze zrušit.
  • Import výpisů z účtu u Fio banky do freenetisu probíhá denně a zároveň se kontroluje toto přesměrování.
  • Každé pondělí se automaticky dlužníkům pošle e-mail s upozorněním, že se jim internet zablokoval protože jsou v mínusu.
  • Lze dočasně povolit např. na 3 dny, kdy platba "putuje" z jiné banky - pokud budete potřebovat, kontaktujte prosím podporu.
  • 19. den v měsíci se automaticky dlužníkům odešle SMS s upozorněním, že se jim internet zablokoval protože jsou v mínusu.

Členové, kteří mají dluh - kredit v mínusu 450 Kč a více  (tři měsíce):

  • Pokud tito členové nebudou reagovat ani po 3 měsících (dluh 450 Kč), členství jim přerušíme na 1 rok a pokud se neozvou ani během této doby, členství jim bude ukončeno bez možnosti převést členství na někoho jiného.
  • O tom, že jim bylo členství přerušeno budou taktéž informováni e-mailem, stejně tak při obnovení a ukončení členství, kdy navíc obdrží i SMSku.

Pro nové členy je nastavena imunita

Upozorňování začne nejdříve po 14 dnech od připojení a zablokovaní budou v případě neplacení až po 35 dnech.

V plánu máme ještě odesílání e-mailu všem členům  jednou měsíčně s informací o stavu kreditu.

comments powered by Disqus